18.2.14

Girls just wanna have fun

Hej! På fredagkväll hade jag match på kvällen i Grankulla, vi förlora men spela faktist ganska bra ändå! Min vändag blev alltså så romantisk som att hämta ut Mc Donald's mat från drive in med mamma och Nicke efter matchen och sen hem och vila. Fast helt äcklig blev ju int min vändag efter allt! Nicke hämta breezer från sin abi-kryssning och senare rosor och choklad åt mig. <3 

På lördag for vi till pappa en sväng på dagen och sen hem o fixa mig till kvällen. Vi fira Josses födis hos Iva med flickorna med både mat, efterrätt och allt möjlit som vi hadd laga ihop! Helt saakelis lyckad kväll tycker jag! Det är så sällan som vi får alla flickorna på plats och såhär, så det var helt jätte kiva. Vi var där hela kvällen och åt, skratta, drack osv. Sen senare hitta vi oss till en större fest. :-) Jag hoppas verkligen att vi har mera sånhäna flickkvällar i fortsättningen!

Nu efter veckoslutet har vi bara luggit hemma och njutit. Min yngsta syster är i Tallin med min pappa så vi bestämde oss med mamma, andra syster och Nicke att göra någo kiva! Vi for först och minishoppa till Konstfabriken och sen (bättre sent än aldrig) och titta på Hundraåringen på bio! Sen for jag till Olli en stund med henne och catcha upp och sen hem bara. 
Nu är Nicke sjuk i feber så vi tar de bara lugnt här hemma. Ska iallafall städa mitt rum för det sir jävligt ut. Ska säkert till honom idag och sova sen senare så hööörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar