5.2.14

I keep forgetting I should let you go

Heeej! Äntligen är provveckan över! Tror faktiskt att rellan gick helt okej idag också. Efter provet var jag o äta hos min famo. Satt där och åt och prata med henne om allt möjligt i några timmar. Bl.a. om hur tiden går så saakelis snabbt? Snart är hela ettan i Bogy avklarad, och det känns som om jag just var första dagen där? Vafan! Efter att vi hade ätit och allt förd famo mig till stan där jag träffa Olli. For på kaffe med henne och satt sen där en stund. Var så fans kiva att få vara med henne idag! Blir så sällan som jag sir henne nuförtiden :-( Gick upp till henne efter kaffet och så kom Nicke och söka mig. 
Har fixat lite häften och läseordningen och sånt inför imorgon. Ny period igen då, känner mig inspirerad för att studera faktiskt!! Har int så farlit tungt när jag har både BK och jumppa denhär perioden, dagarna går alltid snabbare när man har praktiska ämnen! Nu kurrar magen så ska gå och fixa wok (igen) och något annat med det, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar