4.2.14

Nobody else has to know

Hej! Ljuvlig känsla efter träningarna! Tränade ytterskott vilket var perfekt för mig eftersom jag tillfälligt eller otillfälligt (who knows) har förflyttat mig från målet till utespelare. Har absolut INGA färdigheter som ytterspelare eller utespelare överlag, har varit målvakt så länge jag kommer ihåg ungefär. Har tränat som ytter i någon månad nu och klarat mig hyfsat bra t.om. med tanke på att jag verkligen startat från noll ungefär. Väljer att helst int fundera så mycket på om jag nånsin kommer stå i målet igen, har inte bråtton nånstans. Just nu känner jag bara int för att stå i målet. Psykiskt, fysiskt är jag i helt ok skick. Har inget att förlora på att spela ute heller! Många från mitt lag har slutat så vi behöver faktiskt spelare!! :-D Har iaf haft helt roligt som utespelare och vill verkligen träna på att bli bättre! Ingen vet vad framtiden hämtar med sig?
När jag kom hem från träningarna lagade jag och Nicke kvällsmat och nu ska jag ta i tag med rellan. Är så fans trött, vill bara sova...
Imorgon ska jag efter skolan till min famo och äta och resten av dagen ska jag bara vara lycklig att provveckan är över, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar