3.2.14

Veckoslutet

Hej! Har int riktit orka skriva på hela veckoslutet, har njutit för fullt av att bara vara hemma hela veckoslutet. Fredag kvällen var vi här hos mig bara, måste tidigt i säng eftersom jag hadd match i Myrbacka på lördag. På kvällen hade jag o Nicke lovat att vakta hans syskon medan hans föräldrar var på fest. Riktit skönt hadd vi de med bastu, lite gott och sånt.. :-) 
Igår hade jag fullt upp med att läsa fyssa provet som jag hadd idag. Har haft mina svagaste ämnen denhär perioden och jag är mer än lycklig att dom svåraste proven är avklarade. Fast jag är faktist lite besviken på mig själv att jag int satsa mera... Har gjort upp lite mål åt mig själv till nästa period för då står jag öga mot öga med min värsta fiende... Matematik. (och kursen handlar ennu om GEOMETRI) Ska verkligen skärpa mig när det gäller skolan. Har börjat slappa allt mer och mer o det märks verkligen på proven och vitsorden. Satan.
Idag på kvällen ska jag lite pusta ut och ta så lite stress som möjligt med engelskan som jag har imorgon. Träningar står också på schemat. Fick int tränat en ända gång förra veckan (handboll alltså) och nu har jag sån inspis att slippa o spela! Hörs kanske senare eller imorgon då!
Efter matchen på lördag
Har fått dille på wok?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar