4.2.14

Trött

Hellou! Idag skrev jag mitt engelskaprov och det gick vel helt okej? Eller det får man ju hoppas iaf. :-D Åt sen i skolan och kom bara hem efter det. Har känt mig en aning sjuk igårkväll och idag så satt bastun på när jag kom hem och värmde mig där. Det att jag har känt mig sjuk kan ju också bero på att jag har vakat länge o försökt med våld läsa på prov, höhö inte bra. Har stressat så in i helvete den senaste veckan men det börjar nog lätta nu. Ska bli så skönt att börja en ny period! Ny start, har jag bestämt!! Det enda som suger är min läseordning, haha. Men om jag har klarat mig genom denhär provveckan klarar jag vel en full period också. Har några favoritämnen denhär perioden också så det är kiva!
Idag kväll blir det handbolls träningar och religons läsning. Tackar gud att vi hade ett delprov för en tid sen så kan ta det lilla lugna nu ikväll då :-) Ska fixa något smått att äta nu före tränsen! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar